OTÁZKY A ODPOVĚDI
Jak probíhá standartní zakázka
Než se začne zakázka realizovat, budeme Vás kontaktovat pro zjištění detailů Vaší zakázky a vyhledáme nejoptimálnější cestu k Vaší spokojenosti. Vždy se snažíme vyjít požadavkům zákazníka maximálně vstříc.
Musím mít už veškeré podklady připravené?
Nemusíte. Naše tiskárna má své grafické studio, které je schopné zajistit veškeré grafické služby spojené s přípravou celé zakázky až do samotného tisku. Připravíme několik grafických návrhů, upravíme Vaše dodané fotografie či dokončíme váš grafický námět.
Chci si nechat u Vás vyrobit katalog se zbožím, můžete mi sdělit cenu před výrobou?
Jistě. Cenovou nabídku na jakoukoliv zakázku od nás dostanete vždy před samotnou výrobou. Vždy je ale potřebné osobní jednání pro objasnění si důležitých a potřebných údajů pro co nejpřesnější kalkulaci Vaši poptávky.
Pokud mám hotové podklady k tisku v počítači, v jakém formátu vám mohu data předat?
Jestliže máte připravené kompletní podklady a nebudete požadovat už jakýkoliv zásah do zakázky, můžete data poslat na e-mail info@virgincentrum cz nebo zkopírovat na náš ftp server přihlášením ( jmeno: ftp_virgincentrum, heslo: grafika) anebo donést osobně nejlépe ve formátu PDF. Pokud budete chtít využít našich grafických služeb pro přípravu Vaší zakázky, tak se nebráníme žádným grafickým formátům ale nejčastější jsou pro rastrovou grafiku: jpg, png, tiff, gif a pro vektorovou: cdr, ai, psd, eps.
Jaké je minimální množství odebraných kusů (např. vizitek)?
Minimální množství objednaných kusů při malonákladovém digitálním tisku stanoveno není.
Jak a kde si mohu objednávku vyzvednout?
Vyzvednout si svou objednávku tisku můžete v našem centru, nebo pokud jste z Nového Jičína, bude Vám po domluvě objednávka zdarma doručena.
Proč bych měl využívat Vašeho grafického studia, když si mohu podklady připravit doma na svém počítači?
Pokud jste v grafice zkušený tak se stačí s námi zkontaktovat a zkonzultovat přípravu dat tak aby byla dle našich specifik a můžete nám je rovnou poslat.
Pokud ale nejste zkušený, je třeba si uvědomit zda-li není lepší přenechat tyto věci opravdovým odborníkům a zkušeným grafikům. Mnohdy se až člověk pozastavuje nad tím když kolem sebe vidí některé "příšerné" loga firem, či na rychlo splácané katalogy zboží. Grafická či korporátní identita je to čím se firma ukazuje světu a dle toho by i měla vypadat.
MÁTE JINÝ DOTAZ? NEVÁHEJTE NÁS KONTAKTOVAT